Contact

BlauwOranje Assuradeuren B.V.

Bezoekadres
Croeselaan 18
3521 CB  UTRECHT

Postadres
Postbus 24022
3502 MA  UTRECHT

Bedrijfsgegevens
Kamer van Koophandel: 81220049
Autoriteit Financiële Markten: 12000095
Klachteninstituut Financieel Dienstverleners: 100.000093

Bereikbaarheid
Heb je vragen over het aanvragen van een nieuwe verzekering of het wijzigen van een lopende verzekering? Neem dan contact op met Rabobank.

Heb je een schade? Meldt die dan bij Rabobank.
Voor vragen over een schade die bij ons in behandeling is, kun je met ons contact opnemen op 088-7226728, of mailen naar schade@blauw-oranje.nl. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur. Buiten kantoortijden kun je ook met 088-7226728 bellen. Je wordt dan verbonden met Rabo Klantenservice.

Wachttijden
Wij streven ernaar om bij drukte de wachttijd nooit langer te laten oplopen dan 5 minuten. Is dit toch het geval, mail dan:

We streven ernaar je uiterlijk de volgende werkdag terug te bellen.
De kosten voor het telefoongesprek blijven beperkt tot het lokale tarief, plus eventuele kosten van je eigen telecom provider.

Reactietermijnen
BlauwOranje Assuradeuren hanteert de volgende 1e reactietermijnen:

  1. Binnen 5 werkdagen worden vragen over bestaande en nieuwe verzekeringen beantwoord.
  2. Binnen 5 werkdagen sturen wij een bevestiging of een nieuwe verzekeringsaanvraag wordt geaccepteerd of niet.
  3. Binnen 5 werkdagen na een wijzigingsverzoek, passen we de lopende verzekering aan of beëindigen we deze.
  4. Binnen 5 werkdagen na wijziging of aanpassing van de verzekering sturen wij een nieuw polisblad.
  5. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van een schademelding, sturen wij een eerste reactie. Als wij meer informatie nodig hebben om de schade te beoordelen, vragen wij deze informatie op per e-mail.
  6. Binnen 5 werkdagen nadat alle informatie beschikbaar is om de schadeclaim definitief te beoordelen, wordt de mogelijke schade-uitkering uitbetaald.
  7. Binnen 5 werkdagen sturen wij onze eerste reactie op een klacht.

Kunnen we de beloofde 1e reactietermijn niet nakomen, dan ontvang je van ons een bericht wanneer we alsnog zullen reageren. Onze reactie-termijnen gelden niet voor de totale doorlooptijd van het proces. De reactietermijnen hebben betrekking op het eerste inhoudelijke antwoord.

Klachten
Als je een klacht hebt over onze dienstverlening, dan kun je deze schriftelijk indienen door een klachtenbrief te sturen naar het postadres dat bovenaan deze pagina wordt vermeld. Het is ook mogelijk de klacht per email bij ons in te dienen. Deze e-mail stuur je naar: klachten@blauw-oranje.nl.